חלוקת מזון למשפחות

חלוקת חבילות המזון מתבצעת ישירות עד לבית המשפחה הנתמכת, ללא צורך להגיע למרכז שלנו. הצלחת המשימה דורשת השקעה רבה בתפעול יעיל ואיכותי של פעילות המתנדבים. הפעילות השוטפת כוללת: גיוס תרומות, איסוף מזון, אריזה, חלוקה ובניית קשר אישי עם הנתמכים.

מי מקבל מאתנו סיוע?
כ-500 משפחות וקשישים המופנים אלינו מלשכות הרווחה, מקבלים מאתנו ארגז הכולל מוצרי מזון חיוניים פעמיים בחודש.
בחגים אנו מסייעים לכ-3000 בתי אב נוספים בחבילות לחג.

איך נראות חבילות המזון שלנו?
הארגזים מגיעים לכל משפחה עד הבית, ללא מיתוג על מנת לשמור על כבודם של הנתמכים.
משפחות נתמכות מקבלות פעמיים בחודש ארגז הכולל בתוכו: שמן, טונה, קטניות, סוכר, פסטה, נס קפה, אבקת מרק, עוגות, אורז ועוד מוצרי צריכה יבשים חיוניים.
קשישים וניצולי שואה מקבלים פעם בחודש ארגז של מוצרי יסוד יבשים ופעם נוספת סל מזון טרי הכולל מוצרי חלב, עוף/בשר, דגים, פירות וירקות.

איך נבחרים המוצרים?
דיאטנית מוסמכת מפקחת על בחירת המוצרים ואחת לרבעון נערך סקר משותף לכל המשפחות הנתמכות ולפי מסקנותיו, בוחרים את מוצרי הצריכה החשובים להם ביותר.

היכן נארזות חבילות המזון?
איסוף מוצרי המזון ואריזתם נעשים במרכז הלוגיסטי של העמותה הממוקם ברחוב תל גיבורים 5 בתל אביב-יפו.

מי אחראי על האריזה?
במרכז לחלוקת מזון עובדים 4 עובדים בשכר ואלפי מתנדבים אשר באים מדי חודש לארוז את חבילות מזון ולחלק אותן בבתי הנתמכים. מרבית המתנדבים מגיעים מטעם החברות בהן הם עובדים, אשר בחרו לעזור לנו בימי התנדבות מרוכזים. בנוסף מגיעות קבוצות של חיילים, אנשים פרטיים, תלמידי בתי ספר, סטודנטים ועוד אזרחים נדיבים.

איך בטוחים שהחבילה הגיעה ליעדה?
כל מתנדב מקבל רשימה מסודרת של יעדים למשלוח באמצעות אפליקציית חגי, אפליקציה מיוחדת, המספקת תמונת מצב בזמן אמת ומנהלת את החלוקה לפי מסלול גיאוגרפי. המתנדב אחראי ליצור קשר עם הנתמך, תוך שמירה מקסימלית על פרטיות. בלחיצת כפתור המתנדב מדווח על מסירת המשלוח או על בעיה כלשהי.

במה תלויה ההצלחה שלנו?
בתרומות שלכם ובהתגייסות המתנדבים שמגיעים לעזור לנו לבצע את המשימה.

כ-500 משפחות וקשישים המופנים אלינו מלשכות הרווחה, מקבלים מאתנו ארגז הכולל מוצרי מזון חיוניים פעמיים בחודש.
בחגים אנו מסייעים לכ-3000 בתי אב נוספים בחבילות לחג.